19 Ağustos 2015 Çarşamba

Alper Çakır - Kimler Kimler Part 2 - 2015

Alper Çakır - Kimler Kimler Part 2 - 2015

Bak Kalmadı defterde bir yaprak yaz yaz yaz bak bu da bitti
Bak gör halimi neler değişti döktüm içimi yaralarım deşildi
Hanım karakter insanlardan bahsettim yine dinliyosun
Hanım demişken içimde en derin bir yerde sen vardın biliyorsun.

Döndür bir duman daha gönder öldür gel gel beni öldür
Söndürdüm yine ışıkları anladım ki onun aşkı uzaktı
Baktım zulamda senden kalma bir zamanlar yaktın beni bunla
Şimdi çiğerlerde sen dolaştı yaptığın herşey dilime dolandı.

Hani yeri geldi sana helal derdim lan hani yeri geldi ömür verdim
Yetmezmiş bunu gösterdin eyvallah eyvallah çektirdin
Sensiz geçen her güne isyanım atarlanır yüreğim perişanım
Olmuyor böyle ben de farkettim derin bir mevzuya inmek lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder