19 Ağustos 2015 Çarşamba

Abdurrahman Önül & Mustafa Duman Cümle Alem Toprak Ola

Dua FM © 7/24 Canlı Yayın - Dünyanın İlk ve Tek Dua Radyosu
http://www.duafm.com
Beyândan Bilmediklerimizle Bizleri Ni'metlendiren Allahü Teâlâya Hamd Olsun!

Doğru Söyleyenlerin En İyisi ve Kendilerine Fasl-ı Hitâb ve Hikmet Verilenlerin En Üstünü Olan Sahibimiz ve Efendimiz Muhammed Aleyhisselâma ve Onun Temiz Âline ve İnsanlar Arasından Onun İçin Seçilmiş Olan Eshâbına, Salât ve Selâm Olsun!

Bütün Başarıların ve Güzelliklerin Gerçek Sahibi, Mutlak Galip, Tam Hüküm ve Hikmet Sahibi Olan Allah'a, cc Bize Bu Yayını Sunmayı Muvaffak Ettiğinden Dolayı Sonsuz Hamd-ü Sena Ederiz.

2003 Yılında Bir Gece Vakti Çok Bunaldığımda Tek Sığınağımın Yine Allah cc Olduğunu Bir Kez Daha Anlamış Oldum. Allaha cc Yönelip Dua Etmek İstedim ve Fakat Sanki Bildiğim Kur'an-ı Kerimi unutmuş gibiydim. Hiç Bir Şekilde Dua Edemiyordum, Aklıma Gelen Hiçbir Dua Yoktu.

Daha sonra İnternete Girip Aklıma Gelen Birkaç Kelimeyi Arama Motoruna Yazdım Böylelikle Karşıma Çıkan Seçeneklerden Faydalanıp, Hem Dua Edebildim, Hem de Kur'an-ı Kerim Okuyabildim.

İşte O Zaman Kendi Kendime Karar Verip Böyle Bir Çalışmayı Bende Yapabilmeliyim Dedim.

Allaha cc Sonsuz Hamd Olsun, İhsan Buyurdu.

Dua FM İlk Olarak İstanbul Ümraniye de Mütevazı Bir Binada Mütevazı Aletler ve Gerekli Ekipmanlar Alınarak Kurulan, Yüzde 70 Sadece Dua Yayınlayacak Olan Dünyanın İlk ve Tek Dua Radyosu Olarak 10 Haziran 2010 Yılında Kuruldu.

İstedim ki, Dua FM Radyomuza Girenler Dua istesin Dua Edebilsin Sitemizden Her Türlü İmkânı da Elde Edebilsin ve Bu Sevaba Ortak Olsunlar Ayrıca İstiyorum ki Bu Sevaptan Babam Merhum Hüseyin Beyefendi Annem Merhume Seyyide Feride Hanımda Nasiplensin.

Bu Radyodan İstifade Edenler Buna Sebep Olandan Allah cc Razı Olsun Annesine Babasına Rahmet Desinler Bu Bana Yeter.

Dua FM Hiç Bir Grubun Üyesi Değildir. Hiç Bir Siyasi Parti İle İlişiği de yoktur. Hiç Bir Dini veya Siyasi Bir Grubun Tarafı Olmadığımız gibi Bundan Sonra da Asla Olmayacağız.

Tek Bildiğimiz Bu Ahir Zaman Fitnesi İçerisinde Elimizde ki Ateş Korunu Yanmadan Yakmadan Daha Ne Kadar Tutabiliriz Onun Derdindeyiz.

Sadece Allah'ın Celle Celaluhu Rızasını Kazanmanın Arzusu İçerisindeyiz. Yayınlarımızı Ehli Sünnet İtikadı Üzerine Yoğunlaştırıp, Bu Doğrultuda Hizmet Vermenin Bilinci İçerisindeyiz.

Yayınlarımızı Dinleyerek Bundan İstifade Eden Bir Müslüman'ın Bize Yapacağı Duayı Alabilmek, Bize Gönül Veren, Bize Yürekten İnanan Her Kardeşimizin Bizi Dinleyerek Bize Destek Olmaları Bizim En Büyük Arzumuzdur.

Radyomuz Dua FM'e Gönül Veren Dostlarımızın Katkılarından Dolayı Herkese Teşekkür Eder, Yayınımızı Dinleyenlerin Dualarını Rica Eder, Feyiz ve Bereket Bulmalarını Cenab-ı Allah'tan Niyaz Ederim.

Muhsin Demirtaş
Dua FM İmtiyaz Sahibi | Genel Yayın Yönetmeni | Yazar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder