20 Ağustos 2015 Perşembe

Alper Çakır - Gönül Yaralı - 2015

Alper Çakır - Gönül Yaralı - 2015

Geldi yine Alper'in ve merhabalar güzel kız
Akar gider bu sol yanım ve sözlerim de kaygısız
Anlatır deli çocuk yürek yanar da bellidir
Yaram derin bilmiyorum hergünüm de söyletir.

Lan inat edip yazardın her seferde adımı
Yanına bir kalp atardın unutmam ki kumsalı
İnsafı olmayan o dalgalar siler adı
İnsafsız olma kızım gel bu gönül yaralı..

Yalan değil ağladım gecelerce ağladım
Giden gelmiyor anladım bu yüreği dağladım
Sessizliğim aldatıcı biliyorum fırtınalar kopar
içimde bir bilseniz neler neler yatar.

Bak yine dalıyorum eski günlere
Eskimez içimde yaşattım öyle
İçmişim öyle biraz ben sarhoş
Arkadaş eğlencesi kafa bir hoş..

Yine geldim ayaklarına kadar
Otur da konuşalım hadi hatır kadar
Geç kaldık aşkım eve geç kaldık
Gece yarısı oldu sokakta kaldık.

Hatırlıyorsun dimi bugünleri
Mahallemizdeki okul bahçesi
İstemiyom yanından eve gitmek
Uzanmışım ya o dizinde ölmek.

Ulan baktım kendime ve ulan baktım bir sana
Aşk denen bu kavramı biz yaşadık sen unutma
Bugünlerde duam oldun yalan yok tamam tamam
Unutursan o günleri dilim döner bedduam.

Yoktu bizde vedalar uzak tutardım bizden hep
Noldu canım veda ettin bitti bende mürekkep
Yokuş çıkar ayaklarım yol başında parkımız
Geçen gün de gelmişiz fakat bu sefer dargınız..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder