2 Eylül 2015 Çarşamba

RAİLWORKS YORUMLAR RAİLWORKS TÜRKİYE TRAİN SİMULATOR Video

RAİLWORKS TÜRKİYE TRAİN SİMULATOR , RailWorks 2010 Train Simulator ' ün düzenlemesidir..Videoda görülen görüntüler tarafımca düzenlenmıştir..Yani " Upragade " özelliğindedir..RAİLWORKLS 2010 TRAİN SİMULATOR açılış ekran görüntülerini TCDD Lokomotif ve resimlerinden faydalandım..TCDD resim dosyalarını RAİLWORKS 2010 TRAİN SİMULATOR açılış ekran görüntü dosyalarına çevirdim...Bu düzenlemeyi uzun zamandır yapmayı planlıyordum..Çok uğraştım , araştırdım ve uyguladım..Sonuç mükemmel...! RAİLWORKS TÜRKİYE TRAİN SİMULATOR yeni çıkan Railworks sürümü değildir..Bir kez daha ifade ediyorum RAİLWORKS 2010 TRAİN SİMULATOR TCDD Düzenlemesidir..Paylaşım veya her hangi bir paylaşım söz konusu değildir..Sadece kendim için bu düzenlemeyi yaptım bunu net olarak belirtmek isterim...Düzenleme , RAİLWORKS 2010 TRAİN SİMULATOR ' ÜN Ana kalıbı üzerinden resim ve ekran görüntüsü olarak yapılmıştır..Editör menü görüntüsü ise RAİLWORKS TS 2014 ' ün editör ekran görüntüsü biçimli olarak düzenledim..Umarım bu videodan keyif alırsınız.
RAİLWORKS YORUMCUSU ve EDİTÖRÜ
Sami Samioğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder