1 Eylül 2015 Salı

Alper Çakır & Samet Yılmaz - Hayatımı Lekeledi - 2015

Alper Çakır & Samet Yılmaz - Hayatımı Lekeledi - 2015

Şarkı Sözleri ;

Bak yine ben derin duygularla nefret sevgi karıştı bir anda
Dur çekme ellerini benden bir deri bir kemik kaldı bak bu beden
Yine yazıyorum aşkına deli gibi sanki her defada ölüm geldi
Kapandı solda hayatım bitti bak bu yaşantımı yosma lekeledi.

Ne istedin bilmem ki canımdan ben bilirdim hani kendi kanımdan
Ben dedim ya yapma etme gitme bulaşma ortama gitme öylece
Aktı kanım damarlarda durmaz can çıkar bu candan sen anlamaz
Hani her zaman diyorumya kirve gözleri benim gözlere denk gele
Biraz değil fazla ağır geldi yanlış yaptığını göremedim ki.
Yanlış yaptığını göremedim ki!

Yalansız ve tertemiz severdim çocukluk aşkımızı sen lekeledin
Bilmem bir park var hatırlarsan ilk gün hani ellerimden tutman
Memleketime yine karlar yağsa biz yanyana gelip öyle sarılsak
Sıcacık kalbim kar kış hikaye ne oldu canım bize bölündük ikiye?

Of lan sızlıyo bak yine kalbim sızlattın içimi neden kalpsizim?
Eyvallah sana beni adam ettin hayata farklı bakıyor bu gözlerim
Beni bana anlattığın o kalemler seni sana yazıyor sen kızma sakın
Ben kirletmem aşkı sevdayı merak etme sade anlatıyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder