1 Ağustos 2012 Çarşamba

Cüz Cüz Hızlı hatim oku dinle

CÜZ CÜZ HIZLI HATİM OKU


hızlı+hatim+oku
CÜZ CÜZ HIZLI HATİM OKU
sizler için tabii kendim için de hem okunuşu hızlı olan hemde takipli olan ve kalitesi düşük olan kabe imamlarından cüz cüz hızlı hatim konuları paylaştım.
daha sonra kaliteli ve normal okuyuşta cüz cüz kuran hatmi videolarını da isteyenler için bu konulara ekledim.
ve 2013 yılı Kasım Ayında Kâbe imamları hatim videoları
Google video servisinin kapanması nedeniyle açılmayınca tek tek açılmayan videoları kaldırıp yerine ishak Danış Hoca Hayrat Neşriyat
Cüz Cüz Hatim Videolarını ekledim.

Allah Kabul Etsin




CÜZ CÜZ KURAN DİNLE CÜZLER

Kuranı kerim 1. cüz dinle (2. VİDEO HIZLI HATİM)

Kuranı kerim 2. cüz dinle Hızlı hatim için düşük kalite videoyu seçin

Kuranı kerim 3. cüzü dinle hızlı okuyuş için 2 videoyu seçin

Kuranı kerim 4. cüzünü dinle hızlı kuran okunuşu için 2 video

Kuranı kerim 5. cüz dinle hızlı hatim dinlemek için 2. video

Kuranı kerim 6. cüzü dinle hızlı mukabele okuma için 2. videoyu seçin

Kuranı kerim 7. cüzünü dinle hızlı mukabele dinlemek için 2. video

Kuranı kerim 8. cüz dinle 2. video hızlı hatim okuması

Kuranı kerim 9. cüzü dinle hızlı hatim okunuşu 2. video

Kuranı kerim 10. cüzünü dinle kuranı kerim hızlı okuyuş 2. video

Kuranı kerim 11. cüz dinle hızlı hatim 2. video

Kuranı kerim 12. cüzü dinle hızlı kuran hatmi 2. video

Kuranı kerim 13. cüzünü dinle 2. video hızlı hatim

Kuranı kerim 14. cüz dinle takipli hızlı hatim 2. video

Kuranı kerim 15. cüzü dinle cüz cüz hızlı hatim 2. video

Kuranı kerim 16. cüzünü dinle takipli cüz cüz hılzı hatim 2. video

Kuranı kerim 17. cüz video seyret

Kuranı kerim 18. cüzü video

Kuranı kerim 19. cüz takipli oku

Kuranı kerim 20. cüzü takipli oku

Kuranı kerim 21. cüzünü takipli oku

Kuranı kerim 22. cüz yüzünden oku

Kuranı kerim 23. cüz yüzünden oku

Kuranı kerim 24. cüz yüzünden oku

Kuranı kerim 25. cüz yüzünden oku

Kuranı kerim 26. cüz yüzünden oku

Kuranı kerim 27. cüz yüzünden oku

Kuranı kerim 28. cüz yüzünden oku

Kuranı kerim 29. cüz yüzünden oku

Kuranı kerim 30. cüz yüzünden oku

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder