16 Aralık 2011 Cuma

kabe imami mahir Kuran hatmi mp3 dinle indir

Kabe imamı Mahir el Muaigly Mp3 Kuran Hatim seti mp3 dinle indir



öyle ellerini kulaklarına koyup bağıra bağıra teganni ile kuran okuyanlardan hoşlanmıyorum.
kabe+imamı+mahir+kuran+mp3Benim hoşlandığım kuranı kerim okuyuşu yumuşak bir sesle Rabbi ile konuşur gibi tane tane ama akıcı bir kuran okuyuşudur.

Geçenlerde youtube da bir rahman suresi dinledim o kadar güzel okuyordu ki tekrar tekrar dinledim telefonuma indirdim sürekli dinliyorum. bugün aynı sese bir daha rastladım meğer çok güzel kuran okuyan zat şu an (2011 de) Kabe İmamı olan mahir el muaigly miş.(Mekke imamı mahir) araştırdım sitesini buldum.
sitesinde Allah Razı olsun bütün kuranı kerimi mp3 olarak sure sure paylaşmış bende hemen bunu bloguma taşımak istedim. sizlerde bir kez dinleyin bir daha vaz geçemeyeceksiniz. ben şimdi bir yandan sure sure mp3 leri indirirken bir yandan da sizlerle paylaşmak için konumu hazırlıyorum.
Mahir El Muaigly Full Kuranı kerim hatmi cüz cüz değil sure sure ve eğer sesi önceden bir dinlemek isterseniz işte Mahir El Muaigly nin MP3 Rahman suresi. Mahir El Muaigly nin sitesinden tüm kuranı kerimi mp3 olarak ister dinleyebilir isterseniz indirebilirsiniz. sitesi burası muaigly.com facebook ta beğenmek isterseniz buda facebook sayfası ama ikiside arapça maalesef. cepten geldiğinizde de dinleyebilir indirebilirsiniz.


KABE İMAMI MAHİR DEN SURELER DİNLE (HEPSİ EKLENECEK İNŞ)

Kabe imamı mahir sure sure mp3 hatim seti indir tek link. 1.5 gb mp3 ün kalitesi 128kpbs

Alta eklediğimiz surelerin hepsi mp3 tür. sitemizdeki player ile cepten ve bilgisayardan rahatlıkla dinleyebilirsiniz. mp3 ü kaydetmek isterseniz dilerseniz konu içindeki mahir el muaigly nin resmi sitesine gider oradan tek tek sureleri indirirsiniz dilerseniz buradaki listedeki sure isimlerini sağ tıklar HEDEFİ FARKLI KAYDET diyerek indirebilirsiniz. cep telefonundan geldiğinizde linke tıkladığınızda zaten otomatik indirir. başlardaki rakamlar surelerin sıralarıdır.

Bismillahirrahmanirrahim.




1 - Kabe İmamı Mahir Fatiha suresi
2 - Kabe İmamı Mahir Bakara suresi
3-  Mekke imamı Mahir Ali İmran suresi
4-  Mekke imamı Mahir Nisa suresi
5-  Mekke İmamı Mahir Maide suresi
6-  Kabe İmamı Mahir Enam suresi
--------
35- Fatır suresi
36- Kabe imamı Mahir Yasin suresi dinle
55- Mekke imamı Mahir er Rahman suresi mp3
67- Kabe İmamı Mahir Tebareke - Mülk suresi dinle
75- Kabe İmamı Mahir Kıyamet - el kıyame suresi dinle
78- Kabe İmamı Mahir Amme - Nebe suresi dinle

93- Kabe imamı mahir Ed Duha suresi dinle



(Tüm Kuran Hatmi mp3 konu içindeki bağlantıda)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder